Almost there

Idag har varit en slapp dag för min del,
och åå så skönt det har varit.
Vaknade först vid 9, men tänkte att jag skulle sova mer, så somna om
och vakande upp igen vid halv 12.
Skönt att sova ut efter en hel vecka utav att inte ha fått sova ut något.
Jag har spenderat min dag med att komma ikapp med lite serier som
jag har hamnat efter med, och jag har kommit en bra bit på vägen.
Har tittat på 3 säsongs avslutningar idag.
Det blev det senaste avsnittet av Grey's Anatomy, I like a lot.
Bara dubbel avsnitt av säsongs avslutningen kvar then done for this season.
Det blev 2 avsnitt av Private Practice, och där var det en säsongs avslutning.
Och en väldigt ledsam sådan, men två riktigt bra avsnitt.
Blev även det senaste avsnittet av Desperate Housewives, spännande ett
var det och imorgon får jag se det sista för säsongen.
Smallville var den andra serien som jag såg säsongs avslutning på och
alltid lika spännande som vanligt, med en hel del twister. Plus en
cliffhanger som får en att längta efter mer. I'll have to wait :(
Sist men inte minst blev det även 4 avsnitt av Brothers & Sisters.
Skulle bara blivit tre egentligen, men någon har redan lagt upp det sista avsnittet
av säsong 4 på nätet så slipper vänta tills imorgon.
Nackdelen var att jag råkade se det sista avsnittet före det nästsista, men men
alla har blivit sedda i alla fall och det var ett bra slut, men en cliffhanger.
Serier bjuder oftast på cliffhangers i slutet som leder till att man bara
vill ha mer och mer och mer, deras tanke I know, men still
orkar inte vänta ända till slutet av Augusti/ början av november för att se något nytt
av mina älskade serier.
Hehe, men men.
Nu är jag nästan ikapp med mina serier som sagt.
Bara 3 avsnitt kvar av både NCIS och NCIS: LA, men det kan jag titta på i veckan som kommer.
Och snart slutar ju alla för säsongen så då blir det nya serier att titta på,
I LIKE!!
hehe
I KNOW NO LIFE, deal with it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0