Time for sleepy time

Nu är jag trötter.
Jag har spenderat kvällen framför datorn.
Har läst lite bloggar, bloggat själv,
pratat med systrarna Fatmé och Sara och bästa Viktoria.
Sen har jag även tittat på lite serier.
Nytt avsnitt av 10 Things I Hate About You. Har vart uppehåll i en evighet
nu, men nu är det tillbaka, dock var det la inte så bra,
lite småroligt, men inte det bästa direkt.
Sen så har jag sett säsongens sista avsnitt av Greek, ett bra avsnitt,
med ett tråkigt slut, längtar till nya kommer, dock vet jag inte
när det är :/
Blev även nytt avsnitt av Gossip  Girl. Bra avsnitt och jag tycker
synd om Chuck, får se vad som händer i nästa avsnitt.
Det var min seriedag och nu är jag trötter, så nu blir det sleepy time,
för nu är jag riktigt trött, god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0