rätt så uttråkad

Idag har jag serriöst inte gjort så mycket, vilket har lett
till att jag har vart rätt så uttråkad.
Efter att jag hade lämnat filmerna, åkte jag hem och fixa något att äta,
sen blev det att titta på veckans avsnitt av
Private Practice, ett riktigt bra avsnitt, enligt mig.
Sen har jag serriöst gjort nada, bara legat i sängen och gjort
meningslösa saker på nätet ;p
Har dock legat och lyssnat på musik samtidigt, och prata lite
med min favvo Mirjam, Fatmé och Viktoria,
så det har la brightened my day a bit =)
Ska ta och sätta på en film snart, sen får vi se vad som händer mer idag.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Aw och du lyste upp min dag med :) <3

2010-03-29 @ 14:15:24
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0