New Moon



Efter många om och men är New Moon DVDn äntligen min. Beställde den så fort den kom upp
 på CDONs hemsida, och det var ett tag sen, och jag har längtat som bara
den efter den, och nu så är den med i min DVD samling.
 Trodde att jag skulle få den i fredags men icke sa nicke, fick hem en AVI idag istället
och jag hämtade ut den för typ en halvtimma sen.
Blir ingen titt på den ikväll, utan får bli en annan dag istället, och det kommer att
bli många kvällar som består av New Moon, men även Twilight man vill ju se båda i rad =)
Jag beställde Bella's Box så man fick med lite saker.
Förutom filmen så fick jag med 2 extra skivor som innehåller
en massa extramatrial, ska bli skoj att se, sen så fick jag även 
ett bokmärke, som kommer att användas flitigt,
två armband, en poster, en penna, 6 vykort och själva boxen.
Fick utöver detta med en poster på Remember Me filmen
Mucho fun =)=)



This is all mine =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0