Film - The Time Traveler's wife



Handling:

Första gången Clare träffar sin blivande make Henry är hon bara sex år gammal.
 Henry är trettiosex och dyker upp hemma hos Clare från ingenstans.
 Det visar sig att han lider av en minst sagt märklig sjukdom
 som gör att han kastas från tidsålder till tidsålder.
 Han är en tidsresande och som sådan lever han ett komplicerat liv.
Under åren som följer fortsätter Henry att besöka Clare och så småningom blir hon förälskad i honom.
 Men det är inte förrän Clare fyller tjugotvå som hennes och Henrys tidsåldrar synkroniseras
 för första gången, och i nutiden ser situationen plötsligt annorlunda ut.
 Clare känner igen sin tvillingsjäl och älskade, Henry har ingen aning om vem Clare är.

Detta var filmen jag såg idag och åå vilken otroligt bra film det var.
Denna film är baserad på en bok och jag funderar på att kanske
köpa boken för att läsa den, riktigt bra film enligt mig.
Den är mysig och det är intressant att se hur deras
kärlekshistoria utvecklas och hur deras relationer klarar av
hans tidsresor, eftersom att han försvinner utan någon som helst varning.
En fin kärlekshistoria med andra ord och roligt att följa med i den
under filmes gång. Helt värdig att se och jag rekomenderar den verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0