En bra låt

Här kommer en bra låt som spelades i säsongsavslutningen
av Make it or Break it i måndags.
Ett riktigt bra avsnitt ;)
Johnny Pacars roll Damon Young sjunger denna i slutet av avsnittet "Are We Family?"
Dock så sjunger han ju inte själv, vilket jag tycker är riktigt synd.
För det första för att han har en otroligt bra röst och med tanke på att han gör
riktigt bra låtar själv tycker jag att det skulle vart roligare att höra honom sjunga
själv än Paul Freeman, don't get me wrong, han har en bra röst han med,
men skulle vilja höra Pacar sjunga istället.
Men men här kommer i alla fall låten som jag har fastnat för och inte kunnat
sluta lyssna på sedan tisdags då jag såg avsnittet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0