Dags att säga hej då

Nu har jag spenderat min lördagskväll
med att bara ta det lugnt.
Jag kom hem efter en heldag med syskonen och la mig i min säng
och läste till Earth Hour började. Under den tiden
så tittade jag på veckans avsnitt av Grey's Anatomy, ett bra avsnitt,
men kunde ha vart bättre. Efter det så var det dags att läsa,
och det har jag gjort fram till en timma tillbaka och gud vad jag
har njutit. Älskar att ligga och läsa i flera timmar i sträck
med en underbart bra bok. Förutom att ha njutit så har jag störtlipat också ;D hehe
Men nu är det dags för mig att stänga av datorn och gå och lägga mig.
Vi hörs imorgon så får ni ha en underbar lördagskväll, vad ni än har eller kommer att hittta på.
God natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0