Film - Prince of Persia: The Sand of Times



Handling:

Prinsen Dastan (Jake Gyllenhaal) lever ett inte allt för seriöst liv, och motvilligt måste

han samarbeta med en mystisk prinsessa (Gemma Arterton).

Tillsammans är de tvungna att kämpa mot mörka krafter för att beskydda en uråldrig dolk som

kan släppa lös ”The Sands of Time”.

Dolken är en gåva från gudarna som gör att innehavaren kan gå tillbaka i tiden och ändra framtiden

och bli härskare över världen.

 

Jag var ju på bio för två veckor sen typ med Merima. Vi såg då denna film.

Eftersom att jag har hört från alla att denna film är skit dålig

Så hade jag inte direkt några förväntningar om dem. Men jag tyckte den var helt okej faktiskt.

Kan ju vara för att jag inte hade några förväntningar som jag tyckte

att den var helt okej. Inte direkt en biofilm skulle jag inte

säga att den är, men nu blev det på bio denna gång and it was a good movie

visit.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0