Film - Bring it on: In it to Win it



Handling:

Nu är cheerleader-tjejerna tillbaka med galen underhållning,
massor av musik och stenhård konkurrens i en helt ny komedi!

East Coast Jets har med sin laganda och attityd dominerat Cheer Camp-mästerskapen de senaste åren,
men i år tror de energiska tjejerna i West Coast Sharks att de har vad som krävs för att vinna.
Men när olyckan är framme och deras vinstdrömmar står på spel,
inser ledarna för de båda teamen att de måste samarbeta och satsa allt för all lyckas!

Uttråkade jag har spenderat sin dag framför datorn och TVn idag,
och denna film visades på Tv vid 5 tiden idag, och eftersom
att jag inte har haft något annat för mig idag,
så bänkade jag mig framför filmen :P
Detta är ju den fjärde cheer filmen i Bring it on serien,
och dessa filmer blir ju bara sämre och sämre typ, med undantag från 3e
i serien, men bra tidsfördriv. Inte direkt en bra film om man säger så,
men det är ju en cheer film, och den innehåller det den ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0