Bok - The Vampire Diaries: The Struggle


Handling:

Damon
Determined to make Elena his queen of darkness, he'd kill his own brother to possess her.

Stefan
Desperate for the power to destroy Damon, he succumbs to his thirst for human blood.

Elena
Irresistibly drawn to both brothers, her choice will decide their fate.

The terrifying story of two vampire brothers and the beautiful girl torn between them.

Det är väldigt mycket död tid på jobbet för tillfället
så jag hinner läsa en hel del mellan mina samtal. Kan ju vara för att jag
jobbar kväll nu i två veckor också.
Men jag läste i alla fall ut den andra boken i The Vampire Diaries serien i förr igår.
Vet inte riktigt vad jag ska tycka om dem.
Serien är sååå mycket bättre som visas på TV, och böckerna är ju så olika
serien så att jag vet inte vad.
Jätte mycket som har ändrats och om jag ska vara ärlig så tycker att det är bättre
med dessa ändringarna. Men har ju lite mer böcker att läsa för att kunna få hela uppfattningen
mellan serien och böckerna, med tanke på att i serien så har jag ju kommit en bra bit på vägen
jämfört med böckerna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0