15e Juni

Ja du, hälften av Juni månad har redan gått, tiden går snabbt
den, och om 16 dagar får jag äta Godis igen.
YAAAAY for me =)
Nää ska åka iväg till jobbet om typ 40 minuter och jag jobbar
fram till 22.05 som jag gör fram till fredag denna veckan, sen är det
en ledig helg denna veckan med =)
Gårdagen bestod av att jag åkte ner till stan med lillasyster, åt thai food,
och sen träffade vi upp Syster Sara och gick runt lite på stan, sen blev det att
gå till frisören med Fiapia, eftersom att hon behövde klippa sig,
och snäll som jag är så fixar jag ju detta :P
Haha sen blev det jobb mellan 15.35-22-05 (fram till Fredag denna vecka ser mitt schema ut såhär).
Inte direkt en händelsefull dag.
Men läste ut min bok på jobbet, eftersom att det inte
var jätte mycket att göra,
Nu är det bara att ta med en ny en till jobbet och börja på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0