Tränat idag första gången på typ 2 år

Hola!
Sitter i min säng och äter, mmm så gott det är.
Har jobbat idag till 2, sen drog jag mig till Kanlleland för att
köpa ett par löparskor, sen så begav jag mig till stan för att köpa sport-bh,
blev två stycken. Sen blev det city för lite mat innan träningen.
Tränna två pass efter varandra idag faktiskt,
först ut var Core, då man tränar mage och rygg,
jaah jag är otränad :P
Sen var det Dance Jam, var roligt, men med lame steg, enligt mig :P
Drog till City efter det och köpte Bär som ska ätas sen, sen så tog jag bussen hem
och har nu duschat och sitter och äter som sagt.
Ska träna imorn med syster Sara, då blir det överkropp, sen på onsdag ska jag springa
och ska kanske gå på Bodypump på Torsdag, men ej säker än,
Så ska bli en träningsvecka plus jobbvecka för min del.
Aja ska njuta av min mat nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0