Nytt pass!

När jag var nere på stan idag så hämtade jag även ut mitt pass,
bilden såg bättre ut än jag kom ihåg:P
men ser fortfarande ut som om att jag har en större haka än vad jag har :P

Efter det mötte jag upp systrarna Sara och Mirjam och vi drog och åt,
sen gick vi runt lite, köpte mig två armband, och present till Kikki som
fyller år imorn =)
Efter det blev det jobb mellan 16-22, fanns en del att göra i början, men sen blev det
dött precis som det alltid blir,
så no surprise there inte.
 
Nu är jag i alla fall hemma och tänkte titta på lite serier.
Har lite att catcha upp med, får se om jag orkar se allt idag eller om jag
tar lite imorn också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0