me love tuesdays

Det är tisdag idag och jag har typ legat i sängen hela dagen
och tittat på en massa serier.
One Tree Hill är igång igen, och let me tell you, there is DRAMA!!
men riktigt bra var det, bra start på året.
Sen så såg jag även Brothers and Sisters, Desperate Housewives och
Make it or Break it, som även dessa var bra. Grät en skvätt som vanligt
till Brothers and Sisters, och blev lika glad precis som alltid när jag såg
Make it or Break it.
How I Met Your Mother
och The Big Bang Theory sågs även idag,
lika roligt som vanligt, alltid lika skoj att bryta av med komedi då och då.

Har nu 2,5 avsnitt av Heroes kvar att titta på, ska se färdig avsnittet jag har börjat på,
sen så bär det av till jobbet, jobbar bara mellan 19-22.30 idag.
Så ska byta om och gå mot bussen om lite mer än 1 timma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0