Lat

Idag efter Göteborg har jag bara haft en lat dag,
har gjort nada.
Tittade på de senaste avsnittet av NCIS: LA orkade inte det igår
så gjorde det ikväll istället, lite ledsamt avsnitt faktiskt, men bra var det.
Sen har jag vart på  ICA, kände för lite nötter, så det blev det.
Och nu har jag suttit med papper till universitet..
Imorn ska jag till banken och be dem skriva under lite papper och så,
sen blir det jobb mellan 12-20, sen hem och titta på lite serier.
Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig, upp tidigt imorn
duscha och be mor min om lite hjälp, hon behöver förklara lite innan jag kan skicka in
papperna. Men snart så!!
aja sova nu i alla fall.
God natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0