Shopping

Åkte ner till stan idag med tanke på att byta denna jacka från Gina:

från en strolek 34 till 32, för att den var lite stor på mig,
kom hem med några påsar mer dock ;)
Ett par nya träningskor från fotriktigt, eftersom att de jag köpte förra veckan
gjorde så att jag fick ont i min högra fot som jag har problem med,
köpte även en skinn jacka från Lindex, nu är våren räddad.

Får se om jag köper någon mer senare in mot våren, kommer ju komma flera ;)
kom även hem med en ny Mascara från Kicks
Isadoras Vibra Lash Mascara, med 3 olika hastigheter på vibrationen.
Vet inte hur bra den är, men ska testas i alla fall.
Köpte också ett par lackleggins och ett halsband från Details.
Så Shopping blev det idag, trots att det inte var plannerat, men alltid skoj att hitta lite saker.


Kommentarer
Postat av: Marina

Skinnjackan var riktigt snygg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0