Shopping, Pizza och Bio

Idag efter jobet begav jag och Mirjam oss till stan för att
gå lite i affärer, jag köpte mig två linnen från HM,
spännen och tofsar, alltid bra och ha.
Jag köpte även en ny väska från details. En Friis & Company väska,
den var congac färgad och jag hade turen att köpa sista så affärn hade sänkt
priset med hela 300kr. Lucky me ;)
Efter det blev det pizza för min del för att jag var hungrig, då Fatmé kom och mötte upp oss.
Sen blev det Movie time: Percy Jackson & the Lightning Thief ochh nu ligger jag
här i min säng.
Ska ta och byta om nu sen ska jag ligga och läsa en stund, sen blir det nog
sleepy time. Är trötter och imorn börjar jag klockan 7 istället för 9,
Ska få öppna Informationen imorn helt själv för första gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0