i'm all done for today

Nu är jag klar för idag.
Jag har nu legat och läst en stund, somna dock ;p
jag har skrivit brev till 3 universitet för att förklara olika saker.
Jag har borstat tänderna och tvättat ansiktet och bytt om
och jag är redo för sängen.
Ska ligga och läsa en stund men inte allt för länge.
Imorn ska jag upp vid 7 för att duscha innan jobbet.
Ska även förvi Daltorp innan jobbet. Ska få en stämpel på mitt översätta betyg
sen så ska jag skicka iväg 3 kuvert till olika delar i USA, sen har jag bara internet ifyllningen
kvar som jag ska göra på onsdag sen är jag klar, FINALLY!!
Imorn är det jobb mellan 10-16, ska stå och sälja ICA Bankkort till kunder, eller aa försöka
i alla fall. 
Aja ska stänga av datorn nu, ha det gött så hörs vi imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0