Bok - True Believer



Handling:
Do you believe in the impossible? Jeremy Marsh, a science journalist from New York,
 is determined to uncover the real reasons behind the mysterious lights appearing
 in an ancient southern cemetery.
 Sceptical by nature, he heads to the tiny town of Boone Creek, North Carolina,
 in search of the truth. There he meets Lexie Darnell, the town's librarian,
 and a connection sparks.
 As Jeremy begins to find the answers he's seeking,
 he comes to understand that there are some mysteries science just cannot account for

Denna bok är skriven av Nicholas Sparks, som är en av mina
favorit författare älskar alla hans böcker. Han skriver så otroligt bra
och man drars in i hans noveller. Alla hans böcker är inom genren Romantik,
which I LOVE, och ser mig själv gråta till varenda bok jag läser utav honom.
Denna bok var inget undantag. Otroligt bra skrivet, en bra berättelse om en man
som har gett upp kärlek och en kvinna som har fått sitt hjärta krossat en och en annan gång.
Om ni inte har läst en av han böcker än så tycker jag att ni ska göra det, om ni
tycker om sådanna böcker vill säga.
Men jag rekomenderar honom som författare något otroligt mycket
och jag tycker inte att man blir besviken när man läser en av hans
böcker. He never ceases to amaze me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0