10.02.11

Ställde klockan på 7 idag, men kom inte upp förrän
fem över 8, åkte till jobbet då jag jobba mellan 9-13,
höjdar tid eller vad :P
gick sen ner till stan där jag mötte upp Linnea.
Vi gick först till teknis då jag bad dem skicka iväg mina betyg till Stony Brook,
men nej hon som gör det var inte inne, så de lämna en lapp till henne
så ska hon höra av sig imorn,
Sen gick vi till daltorp för att de ska skicka in mina betyg från årskurs 9, men nej hon
var heller inte inne, så ska höra av mig imorn. JOY!!
Gick sedan ner till stan mötte upp Mirjam och vi begav oss till
Spice'n'Rice för att äta lite gött. Satt där en stund och tjötade,
sen gick vi runt på stan lite.
Det har la vart min dag so far typ, plus att hela dagen har jag gått runt och frusit som
gud vet vad, kan det inte bara bli lite varmare i luften och bli vår nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0