Underbara vår

Är det inte skönt väder ute just nu eller vad?
Jag har njutit av värmen nu, och riktigt skönt har det varit.
Innan jag får hem idag, blev det knalleland i
typ en timma, gick runt lite, men spenderade inga pengar
idag heller på shopping.
Sen åkte jag hemmåt, låg i sängen och halv sov i typ 1,5 timma
och sen så gick jag och lillsyrran ut.
Först blev det en promenad till Coop, där det blev glass, ville ha chips,
men dem säljer inte de chipsen jag ville ha längre. Var typ anledningen
till varför vi gick till Coop och inte till affärn.
Sen blev det en promenad till affärn
där vi köpte lite saker, chips var en utav grejerna, men inte den smaken jag ville ha :(
men men får bli en annan gång helt enkelt.
Nu hade jag tänkt att titta på ett avsnitt av någon serie, sen är det upp och hoppa
och laga lite mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0