Noodles, a warm bed and my computer

Godkväll =)
Ska snart ta och stänga av datorn ska upp tidigt imorgon
vare sig jag vill eller inte, måste vända tillbaka
mitt dygn igen.
Jag har spenderat kvällen med att titta på en hel del avsnitt av
The Secret Life of the American Teenager. Helt okej avsnitt,
med some juicy drama =) har sett från avsnitt 13 till 20 så
nu har jag bara 4 avsnitt kvar av serien, som jag troligtvis tittar på imorgon.
Har uderhållt mig själv med att äta en hel del massa :P
blev ostbågar och julmust som sagt, men även plommon,
passionsfrukt, torkade aprikoser och nudlar,
som sagt äter jämt och ständigt :P
Imorn är det upp tidigt som gäller som sagt, ska iväg till stan
och fixa lite ärenden och vill inte vara sent ute helt enkelt.
Aja ni får ha det så bra, så höres vi imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0