No shows today, sleep now

Tisdagar är ju min serie dag i vanliga fall, men idag har jag
inte direkt haft tid att titta, kom inte hem förrän typ 20 i 9,
sen så cpa datorn och fick tillgång till en fungerande
dator vid halv 11 kanske.
Har suttit och pratat med några kompisar och syster och nu är jag trötter och
borde gå och lägga mig. Ska ju trots allt vakna klockan 6 imorgon
precis som vanligt.
Så serier imorgon istället kanske och då blir det
serier från söndags, måndags och idag då så många serier
på en och samma gång, annars får det bli senare i veckan om
jag känner mig trötter då med. *HOPPAS*
Nu ska jag sova och så hörs vi imorgon efter klockan 5 någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0