Kommande filmer

Om ni inte redan vet detta så tycker jag om att
titta på mycket film, gamla som nya, men just nu så längtar jag efter
nya filmer som bara den.

Dear John - Biopremiär 4 Juni (flyttat fram denna i en månad och detta är inte
omtyckt av mig inte)

The Last Song - Biopremiär 7 maj

Clash of the Titans - Biopremiär 14 April

Step Up 3D
- Vet ej när denna har premiär i Sverige
 

Sex and the City 2 - Biopremiär 28 maj

Eclipse - Biopremiär 30 juni

New York, I Love You - Biopremiär 9 juli

Letters to Juliet
- Vet ej när denna har premiär i Sverige



Det finns säkert mer filmer som kommer att komma upp, men so far är det dessa filmer
jag längtar till mest, hoppas att ni får lite insperation när ni tittar på trailerserna alltid lika roligt
med nyra filmer eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Så roligt med massa nya filmer :)

Längtar till många av de där filmerna jag med :)

2010-04-04 @ 20:00:23
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0