Grill och utgång var det ja

Åkte hem efter stan och duschade och gjorde mig i ordning.
Idag har det vart grill hemma hos Jonas och Mirjam
med lite roligt folk och tanken var ju att vi
skulle ut efteråt till XoY och ha lite skoj.
Men det hände ju inte när alla typ till slut var hur otaggade som helst
och alla blev trötta. Så sitter nu hemma hos syster yster Mirjam och inte gör så
mycket. Ska sova här så blir la att sova snart, för ögonen är trötta
men en stund till ska jag vara uppe i alla fall.
Maten var riktigt god och jag känner att jag är hungrig igen :P
hehe as usual. Ska se om det finns något mer att äta.
Kanske får i mig något innan jag stänger ner för ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0