Good night sweetheart well it's time to go

Nu ska jag gå och lägga mig.
Har haft det trevligt hemma hos syster yster Mirjam.
Zeina och Fredrik var också där, vi tittade på
Så ska det låta, det är lite småroligt, men det tråkiga var
att det var alldeless för mycket svenska låtar med idag,
det gillas inte av mig inte.
När jag kom hem så fortsatta jag med ommöbleringen i mitt rum.
Blir rätt så uttråkad på hur mitt rum ser ut ganska snabbt,
så brukar möblera om lite då och då, och än så länge så är jag nöjd =).
Efter det så har jag tittat på 3 asvnitt till av
The Secret Life of the American Teenager, dessa avsnitt har faktiskt
vart bra in comparison to the others, så me happy for now.
Har 6 avsnitt kvar av första säsongen men det hinnar jag nog se imorgon.
Nu ska jag i alla fall ta och stänga av datorn, klockan är way to much
och vill inte sova bort halva dagen imorn, så sleepy time now.
God natt och hoppas att ni har haft en trevlig Fredagskväll,
det har i alla fall jag haft.
Hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0