Film - Van Wilder



Handling:
 

Under sina sju år på Coolidge College har Van Wilder skapat sig
 ett legendariskt rykte som skolans okrönta partykung
 och nu ska den plikttrogna Gwen Pearson skriva en artikel om honom till skoltidningen.
Men det vilda livet verkar lida mot sitt slut då Van Wilders far, Vance, stryper pengaflödet.
 Sju år på college är mer än nog!
 Men så lätt låter sig inte "Van The Man" kuvas.
För att kunna fortsätta sitt liv som evighetsstuderande festprisse,
 gör han upp skumma planer tillsammans med sina vänner.

Detta blev film nr 1 för ikväll. En rolig film med Ryan Reynolds i huvudrollen.
Denna finns med på min lista över filmer jag ville se för att Sopiha Bush är med i den,
 i hela 30 sekunder :P
hehe men jag fick mig ett gott skratt lite då och då under
filmens gång, och blev äcklad ett antal gånger också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0