Film - Kick-Ass



Handling:


Dave Lizewski, en ung kille bestämmer sig för att bli en superhjälte
 kallad "Kick-Ass".
 Helt utan superkrafter och med en hemmagjord kostym, men med brinnande ambition,
 lyckas han göra ett namn för sig.
 Under sin resa stöter han på flertalet andra maskerade "hjältar" och skurkar.

Blev ju denna film idag på bion, jag hade inte direkt tänkt mig
att titta på denna film, inte på bio i alla fall, men det blev den
i alla fall. Så jag hade inga förväntningar av filmen heller.
Om jag ska vara ärlig så var detta en tönt film, och en del
scener var verkligen inte trovärdiga, men det fattar vem som helst
som tittar på filmen. Dock tycker jag att filmen var rolig
och underhållande.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Jag håller med! :)

2010-04-16 @ 23:13:53
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0