Done for now

Har spenderat resten av kvällen med att titta på serier,
och datorn har inte stängt av sig en enda gång.
WOOHOOO!!!!

Idag blev det nytt avsnitt av One Tree Hill, som har kommit tillbaka
efter en allt för lång paus. Helt okej avsnitt, hade sina ups and downs
men vill ha mer, längtar efter att se hur det hela slutar, vi vet ju inte
om serien kommer att få en till säsong eller inte.

Blev även Gossip Girl, även det var bara helt okej.
Inte dirket ett toppen avsnitt, men man fick reda
på lite saker som fick en att förstå lite saker som
redan har hänt under denna säsong. Så det var la bra det, men annars
så var avsnittet inte så märkvärdigt.

90210 hade it's share of drama. Spännande scener
hade detta avsnittet och ska bli roligt att se
hur vissa relationer utvecklas under resten av säsongens gång.

Sen blev det också 10 Things I Hate About You, jag tyckte
bara att avsnittet var pinsamt, inte särskilt bra heller.

Sist men inte minst blev det också Glee. Tyckte även att denna
serie hade sina ups anb downs men bäst var när Mercedes sjöng
Beautiful - med Christina Aguilera.

Eftersom att jag inte orkar titta på mer serier for now så
har jag en hel del kvar som får vänta tills imorgon. Det är hela 4 serier
med 40+ minuters avsnitt så har lite time to kill
imorgon när jag kommer hem, henvce done for now :P
Sen på Fredag blir det ytterliga serier, då får jag se det bästa =)


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Fan vad serier du kollar på gumman :)

2010-04-29 @ 16:19:56
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0