The Beautiful Life TBL - Pilot


Som sagt så tittade jag på första avsnittet av The Beautiful Life igår.
Serien handlar i stort sätt om modevärlden, det glamourösa livet för en modell, men som man snabbt lägger märke till, vad som egentligen sker bakom scen, och hur det "glamourösa" livet verkligen ser ut.
Pilot avsnittet introduserar tv-tittarna till denna värld av glamour.
Men under denna glamour och dessa privilegier som en modell har, finns det folk som snackar skit om en
 bakom ens rygg, men även osäkerhet, svartsjuka och konkurrens.
 Raina Marinelli och Chris Andrews måste anpassa sig till den intensiva modevärlden,
 samtidigt som den ökanda Supermodellen Sonja Stone återvänder till New York, 
platsen serien utspellar sig i, efter hennes mystiska försvinnande. 
Serien fallde mig för smaken, men det tar oftast inte mycket för att få mig att tycka om en serie.
Får se hur den urartar sig, men för tillfället så tycker jag om den, och jag antar att denna serie kommer att inehålla mycket drama och intriger.
Jag rekomenderar denna serie till er som tycker om modevärlden,
och vill se hur det verkligen är att vara modell.
Eller till alla er som tycker om Drama. Jag tyckte i alla fall om serien,
nu är det upp till er att fatta ett beslut ni med.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag gillade den verkligen :)

2009-09-19 @ 16:44:54
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0