Plugg på G



Idag har jag jobbat, big shocker eller hur :P Jobba mellan 7-11
 och va i brödavdelingen utav butiken idag.
 Detta är inte det roligaste, med tanke på att personalen där är såååå himla social,
 men men fyra timmar är en soft tid ändå.
 När jag kom hem så tittade jag på 90210 och en Film - Deja Vu.
Sen somnade jag :p hehe, sov i en underbar timma
och låg i sägen och försökte att soman om i en timma,
 men men va tvungen att gå upp för eller senare. Men när jag vakna väntade något gott på mig.
 Härom dagen fick jag för mig att mamma skulle baka lussekatter till mig,
 så när jag vaknade hade jag nybakta lussekatter klara =)

 Har spenderat resten av kvällen med att titta på NCIS avsnitt, då jag har missat 2 säsonger
, men försöker att komma i kapp detta nu.
 Jag registrera mig även till ännu ett SAT prov.
 SAT subject test som ska göras den 10 october, så ganska snart vill säga.
 Ska infinna mig i Göteborg, vid min valda testlokal kl 07:45, can you say early morning?
 Nää så det är la bara dags för mig att börja plugga för detta provet.
 Ska göra prov i Engelsk Litteratur, Matte och Biologi :S
 Biologi är inte mitt starkaste ämne,
 men eftersom att jag inte kan amerikans historia lika bra som biologi
 så blev det det istället. Så får helt enkelt stå ut.
 Med andra ord så kommer mina närmsta dagar att se ut som följande,
 plugga, sova, äta och jobba. FUN FUN FUN eller hur?
 nää vill man lyckas här i livet så är det bara helt enkelt att bita ihop
 och göra det så måstes för att nå sitt mål.
 Nää nu ska jag faktiskt gå och lägga mig,
 Börjar jobba kl 7 imorn med, och ska vara på min underbara arbetsplats i nio underbara timmar.
 Det vill säga att jag slutar 16:00.
 Får se vilka idioter till kunder jag kommer att få stå ut med imorn.
 Det är la bara att vänta och se. Aja sov gott alla som fortfarande är vakna och läser detta.
Over and Out.

 


Kommentarer
Postat av: mooooom

du kanske får fyllerasisten i kassan som jag fick igår, hahah!

2009-09-24 @ 12:36:30
Postat av: Viktoria

Oh vad gott med lussekatter,vill också ha :D

2009-09-24 @ 20:12:17
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0