Hösten

Även om jag är en sommar människa, så tycker jag om hösten till en viss del. Jag älskar att man får ta på sig den varma halsduken och mössan. Jag gillar även fler myskvällar framför TVn med kompisar. Eller Idolkvällarna med systrarna varje fredag, som har blivit som en tradition för oss, sen länge tillbaka. Jag har dock inte följt idol i år, med tanke på att jag jobbar typ hela tiden,  så kommer bli interessant och se vilka som kommer till toppen till slut.
Hösten påminner mig även om att nya kläder måste inhandlas. Från varmare tröjor till halsduk och mössa, till skor och varmare strumpor. Min stil på hösten brukar la vara en längre tröja, men strumpbyxor under, höga stövlar med knästrumpor till det och en beanymössa. Men även en varm gosig tröja och ett par helt vanliga jeans. Detta påminner mig om att jag måste ut och shoppa, vilket inte är en av favoritsakerna att göra. Visst jag tycker om tanken av shopping men när man väl har vart på stan med systrarna eller kompisarna i flera tusen timmar, eller det är åtmistsåtnde så det känns, så blir man ganska trött. Ett annat tips är att handla på nätet. Enda nackdelen är ju att man inte kan prova klädesplagget och se om det sitter bra, men det går ju alltid att lämna tillbaka.
Aja ska ta och titta på en film nu, tror jag, liten start på myskvällarna, men får tyvärr titta själv idag. :-/
Peace out! hörs sen med en recension.
 


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Höst är så mysigt :)Men hatar att det blir så mörkt för hatar att gå i mörker själv :P

2009-09-21 @ 00:01:34
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0