God natt gott folk

Ska ta och gå och lägga mig nu. Har inte hittat på så mycket idag. Vaknade, satte på datorn, tittade runt lite på nätet. Tittade sen på det senaste 90210 avsnittet, följde med syrran till affärn, duschade, föna och platta håret. Tar en studn ska jag säga. Efter det så åkte jag ner till stan för att hämta mina nya linser. Fick även en ny sort idag, som ingen annan har prövat så jag är deras försökskanin :P Stack sedan till jobbet, var la sådär skoj att jobba idag, hade en rusch som varade i typ 30min sen va det lungt resten av kvällen. Kom hem, har tittat på två NCIS avsnitt och nu är jag för trött för att stanna uppe så tänkte gå och lägga mig. Ska upp och jobba imorn, Fun Fun Fun. Börjar jobba kl 11 och slutar 16, sen ska jag hem och börja plugga lite Biologi - NOT FUNNY!!! sen ska jag se om jag kan hitta gamla prov på nätet så att jag vet vad som väntar mig. Sen får jag la se vad jag hittar på mer imorn. Aja ha det gött alla och sov göttans när ni väl går och lägger er, ni som fortfarande är uppe.
OVER & OUT!!


Kommentarer
Postat av: Mirjam

ja du va snäll och följde med till ica :D väry nice of you tinyass! <3

2009-10-01 @ 10:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0