Varma mackor och film mys



Hola!
Nu är jag hemkommen från jobbet, efter att ha jobbat ett 8 timmars pass idag.
 En mycket seg arbetsdag ska jag be och få tala om,
 men det är alltid så på helgerna, finns aldrig något att göra på helgkvällarna,
 för folk har bättre saker för sig än att handla.
 Igår gjorde jag då SAT subject test i 3 ämnen och det gick la rätt okej,
 vågar inte säga något mer förrän jag fått mina resultat den 29 Oktober,
 så det är bara till att vänta på detta datum.
Har inte gjort så mycket mer i veckan än att jobba och plugga och tittat på alla mina serier jag följer.
 Nu ska jag i alla fall ta och göra lite varma mackor och sätta på en film,
 det va ett tag sedan. Tror att jag ska ta och titta på Twilight,
 har gått allt för länge nu sen jag tittade på denna film :P
 Ni får ha det så gött, until next time.
Peace out och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Håller tummarna för att provet gick bra men det tror jag verkligen att det gjorde :)



Mysigt att kika på film :)

2009-10-12 @ 14:20:23
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0