Uttråkad

Har tittat klart på Desperate Housewives, för en stund sen, nu tittar jag på
My name is Earl, och jag är riktigt uttråkad.
Har inte direkt pluggat klart för idag, men orkade inte mer, plus att Asia kom hit.
Vet inte vad jag ska göra, måndagas kvällar är tråkiga.
Bored out of my mind here.
Aja sätter nog på en film eller något, om jag hittar någon jag vill titta på.
Imorn och 9 dagar framåt har jag jobb på schemat, sen får jag plannera mina dagra efter det.
Mor min och Lill syrran är i Norge och hälsar på bror, så nu får jag, sara och Mirjam stå för
matlagning, städning, diskning och tvättning, Not funny, men det måste göras.
Så det måste ockå prioriteras.
Aja får oro mig för det senare, nu ska jag i alla fall hitta på något,
så att jag slipper vara så uttråkad.
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Sofia Fattony<3

Yes gör ngt nu ! ;D

Som att äta elr ngt :D

2009-10-26 @ 23:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0