sova är gött!

Hej
Har precis vaknat, efter att ha vaknat alldeless för tidigt för att åka till jobbet.
Jobba ju idag mellan, 7-12, men fick vara i frukten idag, istället för golv.
Har en del ont i ryggen nu, ska jag be och få tala om.
När jag kom hem så städa jag mitt rum, sen så var jag för jävla trött så gick och la mig.
Ställde klockan på 4, men somna om du klockan ringde kl 5 igen.
Skulle ringe och påminna Mirjam att ta med White lady bakelserna jag hade köpt till Fatmé.
Hon ska nämligen till Fatmé idag, så tänkte att jag skulle vara snäll och köpa två stycken till henne,
efterom att hon har vart sugen på dessa bakelser, ett bra tag nu.
Tänkte sätta på Smallville nu, sen vet jag inte vad jag ska göra,
har inte hunnit plugga något än, får se om jag orkar,
annars får det bli imorn innan jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0