Sleep tight, don't let the bed bugs bite ;)

Nu ska jag ta och gå och lägga mig. Måste upp i tid imorn så att jag hinner duscha innan jobbet,
 som börjar kl 12 och jag slutar kl 20. Ska sedan hem och ha idol kväll med systrarna och svåger Fredrik,
 tror jag i alla fall. Vi hade inte idol kväll förra veckan, för att ingen kunde typ,
 men imorn blir det invigning, och syster yster Mirjam ska laga mat och till efterrätt ska det bli fruktsalad.
 Har ju inte följt idol alls i år, så ska bli spännande och höra alla imorn.
 Hoppas att de finns någon som faller mig i smaken. Har inte blivit något pluggaden idag för min del,
 och kommer inte bli imorn heller. Så får plugga järnet innan jobber på lördag och så har jag hela dagen på mig på söndag då jag är ledig, eller so far ska jag säga. De kan alltid ringa in mig.
Nää nu är det dags att hit the sack.
Sov gott alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0