Säng dags

Inte för att jag inte redan ligger i sängen redan,
men nu är det i alla fall dags för min del att stänga av datorn.
Har nu sett Greek, How I Meet Your Mother och
The Big Bang Theory.
Alla avsnitt var bra, precis som vanligt,
och alla tre hade förstås humor i sig, me like =)
Nu har jag bara kvar 3 serier, som har visats denna veckan,
och förhoppningsvis så orkar jag se dem imorn.
Imorn står jobb på schemat, som vanligt,
Jobbar mellan 16-22 imorn.
Innan dess ska jag ha hunnit få in en del pluggaden, eftersom att jag inte hann något idag.
Sen så är det la allt som kommer att ske imorn.
Inga stora planer direkt, men men, Skitt gött ändå.
Nu är det i alla fall sleepy time. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0