New Moon - Update



Bara 43 dagar kvar nu =)
Läste idag att tiden för filmen (New Moon) är nu färdigställd och denna efterlängtade film kommer att bli hela 2 timmar och 2 minuter lång. När de skulle börja editera filmen så var den hela 5 timmar lång. De lyckades få ner den till 3 timmar, oooh vad jag skulle sitta och njuta men enligt The editor Peter Lambert så var filmen för "flabby" så de klippte ner den till 2 timmar. Men se det från den ljusa sidan, extra mycket extra material på DVDn när den kommer ut =). Jag ser detta som en bra nyhet. Har suttit och Pluggat i flera dagar nu, och 3 prov ska snart göras, så lite ljus i min vardag förutom plugg och jobb är mer än välkommet.
Aja ska ta och plugga lite matte till, sen ska jag gå och lägga mig, börjar jobba kl kvart i 7 imorn till 2, sen är det bara till att åka hem igen och plugga ännu mer matte. YAY for me!!!
God natt på er. Over and Out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0