Natti Natti




Nu är det dags för lilla mig att gå och lägga sig. Har precis tittat klart på Heroes, spännande, får se hur Sylar kommer att välja att leva nu.
 My Asian Babe,AKA Asia, gick för en stund sen också.
 Det är bra och lämpligt att ha sin bästis i höghuset brevid.
Inte för att vi träffas så jätte ofta. Men hon har skola och jag har jobb,
 så vi vet att vi inte kan träffas hela tiden, vilket är skönt att det inte blir tvingat till att vi måste träffa varandra hela tiden. Men när vi väl är med varandra så har vi alltid skoj.
Men som sagt vi har andra saker för oss också.
Stackarn har precis haft tentor, och hon kommer att klara dem, det vet jag, så du har inget att ora dig för.
Imorn är det ännu en dag med jobb på schemat. Jobbar mellan 15-20. Sen bär jag mig av till
syster Fatmé och idolkväll med systrarna. Ska bli skoj.
Innan jobbet måste jag få in lite plugg också, snart klar med denna delen med.
Det går som plannerat pluggandet, och det är jag glad över.
Nästa vecka ska jag börja med matte delen, vilket kommer att bli lite jobbigare.
Men så svårt ska det nog inte vara. Får bara sitta lite mer med det, och mer intensivt än engelskan, som är lätt.
Men jag uppskattar The Official SAT study guide, har hjälpt jätte mycket, och innehåller verkligen allt.
Nää nu är det dags att sova, om jag ska hinna med mina saker imorn
Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Du är så duktig lilletiny <3

2009-10-23 @ 11:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0