mmmm soup? mmmmmm Nudle Soupe ;)



Hiya!!
Sitter här i min säng med datorn framför mig och äter Nudlar.
Tänkte köra på varma mackor idag igen när jag kom hem från jobbet,
 men allt sånt bröd var serriöst slut på city när jag skulle hämta. Men men får la ta och leva med det.
 Äter orientaliska nudlar med massa cayenpeppar i, älskar stark mat.
Jag har inte gjort så mycket idag. Ställde klockan på 8 för att jag skulel upp i tid och duscha, men trötta jag orkade inte gå upp, så hann inte med det innan jobbet idag. Får bli imorn istället.
 Åkte till jobbet, jobbade i 3 timmar. Mötte upp Syster yster Mirjam på stan.
 Vi åt och gick runt tills jag började jobba kl 18 igen.
 Seg dag på jobbet idag. Även om det har vart mycket att göra. Kan bero på att jag inte jobbade med något roligt folk idag.
 Aja får hoppas på bättre imorn. Ska titta igenom lite bloggar nu och läsa mail.
 Sen ska jag poppa popcorn och sätta på en film.
Justte ja, köpte med mig Julmust idag, Apotekarnes ska det vara!!!. Ska bli gott och dricka till popcornen och druvorna jag köpte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0