Läggdags




Nu ska jag ta och gå och lägga mig. Har tittat på The Vampire Diaries och Private Practice nu. Båda avsnitten var bra som vanligt. Spännande avsnitt av The Vampire Diaries, då Elena fick reda på att Stefan är en Vampyr och nu ska det bli interessant att se vad hon kommer att göra med denna information, och hur hon kommer att hantera det. Inte alls skoj om det inte blir mer Elena och Stefan i serien. Då kommer jag att bli mycket besviken. Jag skulle vilja läsa böckerna och se om de är lika serien. I Private Practice fick man reda på vem som är pappan till Violetts barn, äntligen. Får se vad som händer i nästa avsnitt bara.
Nu ska jag sova, och imorn får jag förhoppningsvis sova ut. Då jag inte börjar jobba förrän kl 16 imorn. Men måste få in lite plugg innan dess. Ska ta och titta på Grey's Anatomy och Smallville imorn också. Då jag inte orkar titta på Grey's idag. Men får bli efter jobbet imorn. 
 Nää vi får la höras mer imorn eller något, nu ska jag sova som ett litet barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0