Jag + City = NO GOOD COMBO!!

Hej =)
Jag blev väckt idag kl 8 av att city ringde mig och frågade om jag ville komma in och jobba mellan 10-16 idag. Självklart ställer jag upp. Men efter att ha somnat typ vid fyra tiden så var jag rätt så trött, är det fortfarande dock.
Kom till city och allt gick bra och tiden gick ganska snabbt ändå. Tills klockan blev runt halv två då jag fick en idiot till kund. Vi har personer som jobbar på city som ska ta fast snattare. Blir tillsagd av en idag att jag ska be om kvitto från en kärring i vit basker, eftersom att han tror att hon har stoppat på sig en massa blommor. Hon kommer fram till mig och jag ber om kvitto. Then all hell breaks loose, och hon ska prata med alla chefer för att hon tycker att jag och syrran har behandlat henne fel. Hon stannar kvar i hela en timma innan hon accepterar att hon kan gå. IDIOT säger jag bara. Hatar kunder, jobber verkligen inte inom rätt brancsh.
Aja efter jobbet drog jag och syrran och köpte två kontroller till vårt xbox, och satt och spela lite. Det var ett tag sen, men det var skit skoj =). Fick god mat också när jag kom hem. Mor min hade lagat Gulashsoppa eller hur det nu än stavas. Sen så har jag även pluggat lite till SATs idag. Började på The Writing section. Ska fortsätta mer imorn. Drog sen till affärn och köpte Maggo sorbét.
 Har nu värmt lite soppa och ska sätta mig framför datorn och titta på Desperate Hoseviwes.
Ska bli avslappnande och skoj.
Vi hörs la sen.
Peace out, och Over and out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0