Idol kväll...

Hej hopp lingon .....
Nu har jag jobbat i åtta timmar. Fredag är inte skoj att jobba ska jag säga,
alla kommer och handlar inför helgen och för kommande vecka.
Det är köer konstant och man får skit ont i ryggen och axlarna.
Men men det är la bara något jag får tåla, kunderna betalar trots allt min lön.
Kom hem, och idol kvällen var igång. Jag åt det första jag gjorde.
Köttfärslåda med ris och sallad till det, Skit gott.
Ikväll var ju Michael Jackson temat. Är verkligen inget stort fan av honom.
Har aldrig tyckt om varken honom eller hans låtar, och kommer inte börja gör det nu heller,
bara för att han är död.

Nu sitter vi och sjunger singstar i alla fall, det var ett tag sen,
vi är väldigt ringrostiga.
Vi brukar få singstar på alla låtar, men inte nu.
Inte Okej.

Kommer nog att titta på The Vampire diaries, Grey's Anatomy och Private Practice sen om
jag orkar och får chans till det.
Annars får jag ta och göra det imorn efter jobbet eller något.
Nu ska jag i allla fall återgå till Singstar.
Over and out, for now...


Kommentarer
Postat av: Sofia denbästa Fetouni!<3

Jag följer din blogg på bloglovin eller hur e jag duktig:)::)):):):):):):):)<3

2009-10-16 @ 23:01:56
Postat av: Viktoria

Mysig kväll :)

2009-10-16 @ 23:03:19
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0