Hemma, och njuter av mat =)

HOLA!!
nu sitter jag här i min säng och äter utav min mat, som jag aldrig hann med innan jag stack till jobbet.
Det blev pannbiffar med bacon i, hemmalagat potatismos, graddsås och sallad till det.
Så nu sitter jag och äter detta, och dricker ett stort glas mjölk till det.
Det är göttans, så nej Jenney blev inte Fiskpinnar och potatismos, eller aa potatismos belv det ju :P
Hann inte plugga innan jobbet, så ska ta och göra det nu, serierna får vänta.
Plugg kommer före roligheter, och jobb kommer före allt det.
Tragiskt eller vad?
Eller kanske bara målinriktad, vem vet.
Aja ska återgå till min mat nu, sen blir det lite plugg.
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0