Hatar Biologi

Hej =)
Idag har jag suttit och pluggat biologi i vad som känns en evighet. Jag sitter och pluggar till SAT subject test som jag ska göra den 10 oktober i Göteborg. Ska göra i Biologi, Matte och Engelsk Literatur. Så jag tänkte att jag skulle börja med att gå igenom biologin eftersom att jag har mest problem med detta ämne. Tycker inte om det, visst vissa delar är roliga så som genetik och männniskokroppen, men vem fan bryr sig om evolutionen och ekologi, skit tråkigt!!! Har gått igenom hälften av biologin och jag hoppas att det mesta sitter, ska gå igenom den andra halvan imorn och sen så ska jag sitta och göra 4 test prov som finns på nätet. Gjorde ett häromdagen innan jag började gå igenom biologin, och kan säga att det gick ju åt skogen :p så hoppas att de andra går lite bättre i alla fall. Efter det så ska jag gå igenom engelskan på en dag, har lätt för literaturen och sen ska jag gå på matten. Förrhoppningsvis så går detta bra annars kommer det att kännas att jag betala pengar i onödan för att göra ett prov, men men får tänka positivt helt enkelt =) Resan till Stockholm den 6 Novemner är nu bokad, ska ju göra SATs där uppe också den 7 november som verkar vara lättare faktiskt. Alla säger att det provet är svårare. Men kanske inte ska säga något nu, inte förrän jag fått mina resultat. Aja ska gå och lägga mig nu i alla fall, är trötter efter allt pluggande. Imorn är det bara att köra igång igen, sen är det jobb som väntar mig. Börjar dock inte Förrän kl 19 imorn, så har god tid på mig för biologi studande.
Anyhowzerz God natt på er =)  


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad duktig min finaste Sandra är :)

2009-10-05 @ 15:49:36
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Anonym

WORK IT :D jag är så stolt över dig, här kommer det krävas VÄLDIGT mkt om det bli så att jag öppnar min biologi bok igen :)

2009-10-05 @ 20:34:39
URL: http://carlssonsara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0