Glömd plånbok

Hola!
Nu har jag jobbat klart för idag.
Stannade kvar på city för att handla lite,
sen gick jag in till stan, då dumma jag märker att jag glömt min plånbok påp city.
Som tur är fick Mirjam sluta en timma tidigare, så tog bara en buss som gick en kvart senare hem.
Sen drog jag och yster till affärn som är nära oss och handlade lite till.
Nu sitter jag här och ska äta lite,
det blir Grandiosa pizza, med Gyros på.
Inte världens godaste, men det mättar.
Ska sitta och plugga en stund sen blir det serie titt,
med kanel gifflar, araks bollar, och marabou schweizernöt choklad kaka.
mmmmmmm me like :)


Kommentarer
Postat av: Sofia Fattony<3

JAG VILL MED HAAAA!!!

Ska gå o äta oreos nu !

2009-10-29 @ 22:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0