Film - I love you, Beth Cooper

Tittade på denna film igår, men somnade innan jag hann skriva vad jag tyckte om den.
Den enda anledningen till varför jag ville se denna film är för att
Hayden Panettiere är med i den.



Handling:
Denis Coverman vet inte vad han ger sig in på då han under still
avslutningstal under stundenten erkänner för hela skolan att han under sex år har varit kär i
och älskar Beth Cooper, Head cheerleader, på skolan.
Då det leder till att han får ta del av den vildare sidan av ungdomslivet
då Beth tar med honom och hans kompis, på ett natt han sent kommer att glömma.

Som sagt, enda anledningen till varför jag valde att se denna film, är för att Hayden är med.
Filme är lite smårolig, men that's it.
Tycker inte att den var så jätte bra. Visst jag älskar chick flicks, men inte denna.
Vill ni titta på den så gör det, who am I too keep you, men jag rekomenderar den inte.


Kommentarer
Postat av: Erika-foto-mode-pyssel

Hej. Vore tacksam om du ville hjälpa mej med en sak. Gå in på http://www.facebook.com/photo.php?pid=2920261&id=90888512723#/photo.php?pid=2920261&id=90888512723 bli fan av mecenat och klicka sedan på Gilla på min bild.

2009-10-27 @ 20:57:33
URL: http://shopaholicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0