En månad kvar!!!!



Vet ni vad, alla TWI-HARD fans,
det är bara en månad kvar tills den efterlängtade New Moon Filmen kommer ut på bio,
 och gud vad jag längtar. Föll för filmen lite senare än alla andra, men när jag väl hade tittat på den,
 så beställde jag böckerna och läste ut alla fyra på 6 dagar.
 Och jag längtar som bara den till den 20 November.
 Och sen till den 30 juni, då Eclipse kommer ut, som är klar om en vecka enligt  David Slade.
Vill att 20 november ska komma snart, så att jag kan se på filmen
om och om och om igen. Nedräkningen har börjat, nu är det bara för SF
att släppa biljetterna så att jag kan boka!!!


För att släcka eran tröst tills dess, så bjuder jag på ett klipp
som släpptes igår, och de tre officiella trailers, enjoy =)
OBS Spoilers!!






Kommentarer
Postat av: Viktoria

LÄNGTAAAR! :D

2009-10-20 @ 12:11:28
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0