Elak Syster!!

Nää nu överdirver jag lite faktiskt,
men syster yster Mirjam har sagt åt mig att jag inte får köpa något till mig själv
för att jag fyller år om lite mer än 2 månader. Lite elakt tycker jag!!
Tänk om jag vill köpa något, så får jag inte det för att någon av mina systrar kanske har köpt det till mig.
ME DO NOT LIKE!!
men men får la stå ut i 2 månader och 4 dagar då.
Bäst för dig att du köper något riktigt fint till mig nu Mirjam annars blir jag besviken på dig. :P
Nää nu är jag för elak igen.
Hoppas att du inte blir allt för ledsen när du läser detta sister.
Love you long time <3


Kommentarer
Postat av: mooom

hahah!!! you'll never know ;) mohahahhahaha!!!

2009-10-13 @ 10:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0